اخبار روزاقتصاد

مراقب معامله گران سولانا باشید: 2 دلیل برای اینکه جفت SOL/BTC یکی از موارد ضروری است

مراقب معامله گران سولانا باشید: 2 دلیل برای اینکه جفت SOL/BTC یکی از موارد ضروری است

  • پس از مشاهده اخیر مبنی بر تقلید جفت SOL/BTC از جفت ETH/BTC، انتظار می رود سولانا سقوط قابل توجهی داشته باشد. 
  • یک تحلیلگر دیگر انتظار دارد SOL در کوتاه مدت به 400 تا 500 دلار افزایش یابد و در بلند مدت به 1000 دلار برسد. 

Solana (SOL) پس از پیوستن به بازار گسترده در یک رالی کوچک که فقط یک روز به طول انجامید، با یک “وزش نزولی” شدید برای حفظ حمایت خود در بالای 140 دلار مخالف است.

طبق داده‌های ما، SOL با قیمت 146 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 0.52% کاهش یافته و در هفت روز گذشته 1.62% افزایش یافته است. . قبلاً، SOL تنها در 24 ساعت 4.5٪ کاهش یافت و به با قیمت 147 دلار از بالاترین قیمت هفتگی 162 دلار معامله شد. جفت SOL/BTC از بالاترین قیمت هفته خود یعنی 0.0025359 دلار به 0.0024544 دلار سقوط کرد. به گفته یک تحلیلگر، با ادامه روند نزولی برای مدتی، اوضاع ممکن است بدتر شود. 

با قرار دادن جفت SOL/BTC به تجزیه و تحلیل فنی، بنجامین کوون، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، دو دلیل اصلی را مشاهده کرد که سرمایه‌گذاران باید با احتیاط از قیمت SOL پیروی کنند. اولین مورد شباهت تاریخی عظیم با جنبش ETH/BTC. مورد بعدی همبستگی بین جفت SOL/BTC و بقیه جفت ها است. 

تقلید تاریخی

پس از قیمت بالای تاریخ ETH/BTC در سال 2017، دارایی 90 درصد قبل از شروع روند صعودی 500 درصدی دیگر سقوط کرد. 

براساس نمودار SOL/BTC، یک تکرار وجود داشت زیرا این جفت پس از دستیابی به بالاترین سطح تاریخ در سال 2021، 90% متحمل شد و به دنبال آن 500%< /span> موج. به گفته این تحلیلگر، احتمال زیادی وجود دارد که این جفت قبل از پایان سال افت شدیدی را تجربه کند. با این حال، بهبودی طولانی مدت و به دنبال آن سقوط دیگری وجود خواهد داشت. 

اگر SOL/BTC به پیروی از ETH/BTC ادامه دهد، قبل از EOY اصلاح می‌شود و سپس به سال 2025 باز می‌گردد، قبل از اینکه دوباره در سال 2026 سقوط کند.<. /p>

تحلیل ما از جفت SOL/USD و جفت SOL/BTC یک همبستگی مستقیم را در دوره‌های پایین و بالاتر نشان می‌دهد. این در نمودار نمای معاملاتی زیر مشهود است. 

Sol
منبع TradingView

تحلیلگران دیدگاه های متفاوتی را در مورد حرکت قیمت سولانا (SOL) ارائه می دهند

علی‌رغم داده‌های پشتیبان، این احتمال وجود دارد که جفت SOL/BTC از این پیش‌بینی برای شروع یک دوره انفجاری کوتاه‌مدت سرپیچی کند. در این صورت، تمام جفت های دیگر می توانند در رالی شرکت کنند. 

برخلاف پیش‌بینی Cowen، یک کاربر X با نام Jelle یک افزایش کوتاه‌مدت برای SOL به 450-600 دلار در این چرخه پیش‌بینی کرده است. در بلندمدت، Jelle انتظار دارد که دارایی به 1000 دلار برسد. پیش بینی او بر این واقعیت استوار بود که دارایی در شش ماه گذشته در محدوده 120 تا 210 دلار ادغام شده است. به طور مشابه، تحلیلگر Kingpin Crypto معتقد است که چرخه فعلی می تواند یک ادامه بلندمدت باشد. 

تحلیل بازار ما نشان می‌دهد که اندیکاتورها اندکی از پیش‌بینی Cowen حمایت می‌کنند. با توجه به نوسانگر تصادفی – شاخصی که برای تعیین اینکه یک دارایی بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروخته شده است، SOL در حدود علامت 81.4 یافت شد. این نشان می دهد که SOL در حال حاضر بیش از حد خرید است و ممکن است به شدت کاهش یابد. 

علاقه آزاد سولانا نیز در چند هفته گذشته افزایش یافته است و این رقم در حال حاضر “تقریباً 2 میلیارد دلار است.” این یک ۵۵٪ افزایش نسبت به رقم ۵ اوت در طول سقوط بازار است. به گفته تحلیلگران، این افزایش می تواند نوسان قیمت و حرکت قابل توجهی در هر دو جهت را تسریع کند. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا